Geplaatst: 11-11-2011 8:02
Deze Polo galoppeert warm erg als je abrupt gas geeft.Hij valt erg veel terug in toeren,soms bijna uit.Geef je rustig gas dan is er niets aan de hand.Rotor en verdeler zuiver gemaakt, bougies vervangen. Met de Lambda sonde los gekoppeld loopt de motor een stuk beter.