Geplaatst: 24-12-2010 10:45
Beste leden,
Bij deze wil ik jullie prettige feestdagen toewensen en een voorspoedig 2011!
Tevens bedankt voor jullie bijdragen op het AMT Garageforum en op naar een nieuw jaar vol nieuwe autotechnische problemen en bijbehorende oplossingen!
Namens de hele redactie.
Tom Polman
Redactie Auto&Motor TECHNIEK
Beheerder AMT Garageforum