Geplaatst: 17-04-2013 18:04
Hallo,deze auto is uigerust met lucht overschot motor,het probleem is overslaan in deellast bij warme motor,bij koude motor geen probleem,bougie en bobine s zijn goed,timing is goed,de bobines trekken een vonk van meer dan 2cm ,opmerklijk is dat bij dicht gekoppelde egr het probleem 50% minder word,de inlaat druk is normaal 300mbar, bij werkende egr[stationair] 600mbar. het lijkt of hij uitlaatgas terrug haald,iemand hier ervaring mee?
heeft een foutcode gezet op te rijk mengsel.
Uitgelezen met
ids