Geplaatst: 11-11-2011 16:38
Fijn collega's,
Heb een probleem met een Volvo 960 2.5 6cilinder lijn motor.
Na het reinigen van de gasklep draait de motor te hoog in toeren en blijft ie ook iets langer hangen als je overschakelt.
Heb er een rookmachine opgezet om eventuele valse lucht te ontdekken,maar dat is goed,
Heb de gasklep compleet uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet en volgens mij kan dat ook maar op 1 manier.
Wie kan en wil mij helpen en heeft een afbeelding van zo'n gasklephuis zodat ik zeker weet dat ie goed in elkaar zit.
Alvast bedankt
Uitgelezen met
knippercode
Foutcodes
geen