Geplaatst: 19-04-2013 9:51
Beste ...
Motor houd af en toe wat in bij het rijden op een constant toerental bijvoorbeeld bij 3000 onw.
Stationair draaid motor goed , en tijdens trekken ook geen probleem.
Het betreft een 1.4 16v motor
Geen foutcode`s.
Heeft iemand hier ervaring mee?