Geplaatst: 17-05-2010 19:58
witte rook zou je denken aan het verbranden van koelwater...en dit moet te vinden zijn...
Maar was die rook bij koude motor?...dan verklaart dit je storingscode in het gloeisysteem....dan gloeit hij niet(goed) maar dan loopt de motor ook even beroerd...en is er rook ontwikkeling
Is dit niet het geval..dan is het afhankelijk van de kleur...misschien wel diesel 'rook' wat je ziet...dus te veel diesel,of op een verkeerd tijdstip ingespoten...
Wel eens gehad bij VW t4 diesel...stond pomp verkeerd...motor liep redelijk maar onwijs veel grijs/blauwige rook....niet mee te rijden haha
Laat maar weten...