Geplaatst: 25-01-2014 13:53
klacht bij koude start kan je niet direct gas geven dan smoort de motor
als motor op tempratuur komt loopt deze goed. reageert goed op het gas
naar een tijdje stionair draaien slaat deze af, naar de motor weer opnieuw te hebben gestart loopt deze erg onregelmatig en knalt in de uitlaat bij gas geven en soms een trug slag in de inlaat.
we hebben de onsteking vervroegingschijf op het gehoor afgesteld bij een warme motor.
maar de bovenstande klacht blijft!
Er zitten twee inlaatspruitstukken op de v12 motor daar op een koude start injector gemonteerd.
heeft iemand meer info van deze motor?
of ervaring met afstellen?
met vriendlijke groeten,
bavie.
Uitgelezen met
kan de eobd ansluiting niet vinden ;-)