Geplaatst: 05-01-2015 12:18
Beste forumleden,
Momenteel ondervinden we problemen met het stellen van een vraag. Het probleem is het niet in kunnen vullen van de motorisatie. Omdat je hier geen tekst kan invullen kan je "Controleer uw vraag" niet afronden.
Mocht je tegen dit probleem aanlopen, dan kan je bij stap drie onder het kenteken klikken op de tekstregel: "Ik heb geen voertuiggerelateerde vraag of heb een buitenlandse auto en vul de gegevens handmatig in". Na het handmatig invoeren van de gegevens is het stellen van de vraag wel mogelijk.
We hopen dit probleem z.s.m. te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Jos-Jan Langendijk
Redactie AMT