4 reacties
Lid sinds: 20-08-2013
Bijdragen: 12
Geplaatst: 26-01-2014 13:06
Ik heb een focus staan met een kapotte motor nu is mijn vraag gaat de motor er uit via de boven kant of via de onderkant. Wie kan mij de info geven hier omtrendt Groet Ernst