Geplaatst: 27-12-2010 19:26
Nogmaals een vraag over de rw motor want dacht klaar te zijn maar nu met andere rw motor nog geen leven in?
Wel 3x een + op de stekker? bruin-blauw-en zwart moet 1x toch zeker massa zijn?
Had 23/12 een mooi antw overzicht kleur en nr,s van collega maar had geen verwijzing voor wat/hoe.
Voorzijde rw motor was 2x zek bij accu en binnen kapot had geen + toen. nu wel en nog probleem. Dit is 3e rw motor lijkt mij sterk dat deze ook kapot is?
Wie heeft dit meer gehad of weet raad Tis een Magnete marellie
Gemeten
3x spanning 15 volt op 3 draad van stekker voor rw motor gaat blok van 2x draad motor weer in met ook weer een +.