Geplaatst: 22-04-2013 19:20
hallo,
wij hebben hier een toyota corolla staan waar de koppakking lek van was.
deze is vervangen. maar nu loopt de auto niet 100%
als je deellast rijdt en dan langzaam accelereert dan hikt hij.
Vollast niks aan de hand.
Distributie staat op tijd is gecontroleerd. zitten al nieuwe bougies in en verdelerkap en rotor van de ontsteking.
we tasten een beetje in het duister.
iemand enig idee.
Gemeten
Timing distributieriem.
Remreiniger op inlaat gespoten