Geplaatst: 23-04-2013 0:11
we hebben een Citroen C2 diesel in het buitenland staan.
de auto gaat steeds boven de 3000 toeren in zn noodloop
er is geen goede uitlees apparatuur aanwezig
abs lampjes blijven branden en krijgen we zonder apparatuur niet uit
er is daar ook geen inleer mogelijkheid aanwezig.
wie weet er een oplossing