Geplaatst: 04-12-2015 11:49
Beste Forumleden.
Hebben jullie tips voor het vervangen van de waterpomp van deze auto?
Ruimte is erg beperkt,autodata geeft ruim 6 uur op voor alleen de waterpomp?!
Moet motor zakken of eruit?!of het is ingebouwd te doen?!
Distributie word ook mee vervangen.
Alle tips welkom
Gemeten
n.v.t
Uitgelezen met
n.v.t
Foutcodes
n.v.t