Geplaatst: 06-01-2015 11:31
Collega's
Van de BMW moet ik een tweetal injectoren vervangen en hiervoor moet het luchtverdeelhuis verwijderd worden. Op zich heb ik daar een beschrijving van, maar nu hij er los op licht merk ik dat hij er niet af wil doordat er nog een onderdeel aan de onderkant bevestigd is. Het is vrijwel niet te zien, maar het zou een vacuum doos kunnen zijn. Iemand hier ervaring mee die mij de gouden tip kan geven?
Alvast bedankt!
Rikus
p.s. in de afbeelding heb ik aangegeven waar het "ding" zich aan de onderkant bevind.
Uitgelezen met
n.v.t.
Foutcodes
n.v.t.