Geplaatst: 29-12-2010 20:24
Voorruitverwarming werkt niet, geen foutcodes in comfort, wel spanning op schakelaar 2 punten, lampje in schak werkt ook niet, waar zit het relais? bij schakelen verandert de sterkte v h proeflampje wel, kan ook aansluitdraden bij ruit niet vinden
Uitgelezen met
gutmann