Geplaatst: 09-01-2015 23:42
Hallo,
Ik heb een citroen C2 waarvan het lampje (rood) van de koelvloeistof soms gaat knipperen.
Het koelsysteem werkt perfect thermostaat gaat open,schroef slaat aan,en temperatuur sensor is ook goed. Geen probleem met bedrading en geen foutcode.(tenzij ik die zelf uitlok) Volgens wat ik zie zit er geen niveau sensor en is er maar 1 temp sensor aanwezig. De wagen heeft geen temp meter op dashboard en loopt zeker niet warm. Radiator is vervangen voor heel klein lek. Ik kan er geen staat op maken wanneer het zou knipperen ben er al meerdere malen mee gaan testrijden en ging nooit branden tot vandaag. Heb er vandaag meerdere ritten mee gedaan en deze avond is het terug gaan knipperen. Heeft iemand dit ook al meegemaakt? gebeurd ook bij koude motor...