Geplaatst: 10-06-2010 18:22
Je heb wel 'aparte' auto's daar hè ? :)
heb je zelf al wat gedaan?
Ik kan je niet helpen aan die codes...misschien iemand anders op dit forom
Controleer zelf wat dingen...begin met het allersimpelste.... banden te controleren op de juiste druk...
Zijn ze wielen verwisseld van plaats?....zoja dan kan het systeem in de war raken....
suc6