Geplaatst: 25-04-2013 13:33
Wij hebben in de werkplaats een Kia Sorento 2,5 CRDI staan met een tik in de motor die niet altijd aanwezig is. Het lijkt bovenin te zitten. Verstuivers laten testen en die zijn ok. Op het oog zijn de stoters en tuimelaars goed en ook de vacuumpomp is in goede staat. Heeft iemand een soortgelijke storing meegemaakt ?