Geplaatst: 29-01-2014 11:25
Beste mensen,
Alternator werkt niet, B+ geeft niet meer dan 12 V. Via KTS foutcode op de generator. De alternator werd vervangen door een nieuwe maar zonder resultaat.
Eerder werd bij Mercedes concessie al hulpbatterij vervangen. De accu is in goede conditie. De oude alternator werd getest en die bleek gewoon te werken. Hoe is dit mogelijk? iemand ervaring hiermee?
Zijn er m.a.w. nog mogelijkheden: Sam, energiemanagement aan de minpool,... die de oorzaak kunnen zijn. Maar vooral: als ik rechstreeks op de B+ meet krijg ik ook maar V??? Iemand een idee?
mvg
Dirk
Uitgelezen met
KTS