Geplaatst: 29-01-2014 10:55
We hebben een x6 xdrive 30d binnen gekregen die niet meer loopt. Bij een andere garage is al geconstateerd dat de distributieketting gesprongen is. Zij hadden het gelijk al over de complete motor vervangen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat gaat er allemaal stuk?
Volstaat alleen een koprevisie, of hebben de cilinders/zuigers waarschijnlijk ook schade?
Tips, advies of ervaringen worden zeer op prijs gesteld.
MVG