Distributieketting kapot

11 reacties

Opgelost

Merk
BMW
Model
X6
Type
E71
Onderwerp
Motor
Motorcode
30d
Eerste inschrijving
januari 2010
Brandstof
Diesel

Airhead999

Lid sinds: 19-08-2011

Bijdragen: 880

Geplaatst: 29-01-2014 10:55

We hebben een x6 xdrive 30d binnen gekregen die niet meer loopt. Bij een andere garage is al geconstateerd dat de distributieketting gesprongen is. Zij hadden het gelijk al over de complete motor vervangen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat gaat er allemaal stuk?
Volstaat alleen een koprevisie, of hebben de cilinders/zuigers waarschijnlijk ook schade?

Tips, advies of ervaringen worden zeer op prijs gesteld.

MVG