Geplaatst: 27-10-2009 11:42
Als ik het samenvat begint het probleem bij het op toeren draaien vd motor, de olie komt dan aan de zijkant uit de ontluchting. Kan het zijn dat er een niet goed passend uitlaatspruitstuk op zit? Zit er een scheurtje in de kop, is deze afgeperst bij het revisiebedrijf?
Klepseals ok? Is er wellicht ergens in de motor vergeten een sealcap te monteren in een oliekanaal. Ik roep maar wat, je zoekt je wezenloos toch. SUC6 nog even, het uitgooien gebeurt of door hoge oliedruk, of door hoge luchtdruk. 1e) oliepeil? overdukventiel? turboleidingen? 2e) lekkage langs zuigerveren (uitgesloten na de rep.), klepseals, kop, spruitstukken?