Geplaatst: 29-01-2014 17:05
Hallo collega's,
Ik heb een probleem met een Opel Combo 1.7 DTL.
de distributieriem is geknapt tijdens het stationair draaien.
Nu heb ik er een gereviseerde cilinderkop op gezet,maar sindsdien zit er een tik in de motor.
De verstuivers zijn getest en goed.net als de klepspeling.
Heb voor de zekerheid de timing van de distributie weer gecontroleed,maar hij staat perfect op tijd.
Iemand een idee?