tik in de motor

12 reacties

Merk
Opel
Model
Combo
Type
1.7 DI City
Onderwerp
Motor
Motorcode
Y17DTL
Eerste inschrijving
juni 2004
Brandstof
Diesel

tommy166

Lid sinds: 20-07-2011

Bijdragen: 122

Geplaatst: 29-01-2014 17:05

Hallo collega's,

Ik heb een probleem met een Opel Combo 1.7 DTL.

de distributieriem is geknapt tijdens het stationair draaien.

Nu heb ik er een gereviseerde cilinderkop op gezet,maar sindsdien zit er een tik in de motor.

De verstuivers zijn getest en goed.net als de klepspeling.

Heb voor de zekerheid de timing van de distributie weer gecontroleed,maar hij staat perfect op tijd.

Iemand een idee?