10 reacties
Lid sinds: 04-11-2009
Bijdragen: 94
Geplaatst: 15-08-2012 15:53
hallo als er wordt gereden met deze auto schokt hij en vald het dashbord uit de verbruiksmeters gaan dan op streepjes
het lijkt of de motor geheel uit vald geen fout codes
storing codes