Geplaatst: 15-08-2012 22:20
Hallo Audi profs,
We hebben hier een A6 met een drijfstang die door de motorwand is geslagen, heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Het is gebeurd tijdens de vakantie rit naar het buitenland na plusminus 200 km. Verdere gegevens ontbreken.