Geplaatst: 18-08-2012 8:10
Hallo,
Wij hebben hier een landrover discovery 3 2.7 TD V6 waarvan de distributieriem was gebroken van de krukas/nokkenassen.
Nieuwe riem erop gelegd en de motor loopt goed.
Alleen na 10 minuten proefrijden ging het olielampje branden, maar de motor blijft gewoon goed lopen.
Iemand ervaring met een gebroken riem bij dit type?
De auto had dit probleem niet eerder, maar ik kan de link ook niet leggen met een gebroken riem en olielampje.
Komende week gaan we ff de oliedruk meten.
groet en Marco
Uitgelezen met
autocom
Foutcodes
geen