Geplaatst: 06-03-2010 16:23
probleem is opgelost er zat wel een origineel luchtfilter in heb er een nieuwe ingedaan geen extreme vervuiling maar hij was aan km stand toe. De clips zaten allen goed vast. de verbindingspijp tussen de aanzuig mond slotplaat en luchtfilterhuis zat wel goed gemonteerd maar heeft wel speling op de aansluiting ik heb de pijp iets gedraaid zodat hij strak en vast kwam te zitten en geluid was weg dank jullie voor het meedenken.