Geplaatst: 27-03-2010 0:47
ik heb interesse in een 1,3cdti met 150000 op teller wie heeft ervaring met deze motoren hoor in de wandelgangen dat de motor te licht is en te traag is en omdat ze er ruim 70kw uit persen geen 200000 haald alle ervaring advies is welkom. alvast bedankt
(ben nu een 2l ditd mazda gewend met 220000km)