remdruk probleem ibiza

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

nic

Lid sinds: 23-11-2007

Bijdragen: 1438

Geplaatst: 28-01-2010 15:54

is je probleem met remdruk opgelost?? is pedaal hard alsof deze niet wordt bekrachtigd.??