Geplaatst: 17-10-2009 11:27
Je kunt het nog proberen met EOBD. Ik heb ook dit probleem. Wij hebben een aantal van de H100 en H200 busjes in onderhoud. Ik krijg ze ook niet uitgelezen. Ik heb een keer een busje gehad die niet wilde aanslaan. Dat deed hij wel als ik (hou me te goede) via eobd uitlas. Je krijgt dan een paar keuzes dacht ik. Echt veel schiet je er niet mee op. Ik heb het ook geprobeerd met externe plus en massa, maar dat werkte ook niet.
Wat een veel voorkomend probleem is de map sensor. Deze hoort elke beurt schoon gemaakt te worden. Die zal wel helemaal vervuild zijn.
HYUNDAI