Geplaatst: 02-12-2016 15:39
Goedemiddag, we hebben een sloop motor in deze auto gebouwd, nu heeft deze niet zoveel vermogen en houdt in.
alle aanbouwdelen zijn overgezet, zoals bobinerail, temperatuursensoren (2), gasklephuis, krukassensor, inlaatspruitstuk, nieuwe distributie, nieuwe bougies.
Moeten we deze componenten nu opnieuw inleren? We hebben ooit gehoord dat je de auto als die koud is moet starten en dan stationair moet laten lopen totdat de koelvin is aangeslagen, dit hebben we nog niet gedaan omdat de auto nu even niet hier is.
er zitten ook 2 foutcodes in 0118 en 0517.
Gemeten
uitgelezen
Uitgelezen met
autel maxidas
Foutcodes
0118 0517