1 reactie
Lid sinds: 08-09-2011
Bijdragen: 408
Geplaatst: 02-12-2016 11:53
Beste Amt'ers,
Weet iemand wat de procedure is om Anti-carjacking in te activeren bij een Polo 6R van 2009 met de Launch x431?
Alvast bedankt!
x431