Geplaatst: 01-02-2014 17:26
Hallo allen,
Op het moment dat je het rempedaal intrapt, gaan spontaan de ruitenwissers wissen, de koplampen aan en gaan de aitrbaglampjes branden. Ook werkt de knipperlicht en claxon niet meer.
Op het moment dat je het rempedaal loslaat blijft dit alles zo. Pas als je de verlichting schakelaar "aanzet" op dimlicht stand, dan is alles weer goed.
Uitgelezen en geen foutcodes.
Alles wijst in de richting van een defecte COM2000, maar hoe weten we dat zeker ?
En is vervangen de enige optie, of valt er nog wat te "herstellen"
Uitgelezen met
Maxidas DS708PRO
Foutcodes
geen