Geplaatst: 21-08-2012 14:03
De auto hield in, uitgelezen en gaf aan cilinder overslag op 4e cilinder.
En gaf foutcode meervoudige cilinder overslag.
Alle 4 de bougies en pen bobines zijn vervangen, zelfde probleem.
Injectoren gereinigd (niet getest). Her monteerd, cilinder overslag op de 3e cilinder.
(injectoren zijn er op andere plek weer in gekomen).
Ik ben er van uit gegaan dat de injector kapot is, vervangen, en nu ploft ie wat in de inlaat en wil niet stationair lopen.