centrale vergrendeling reageert niet

10 reacties

Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
19tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

budbaroud

Lid sinds: 13-09-2011

Bijdragen: 10

Geplaatst: 02-02-2014 11:32

hello,

heb de slotcylinder en het meeneempalletje vervangen, dat was kapot.
maar ik kan de nieuwe sleutel niet inlezen.
misschien is de centrale kapot of zo?
het viel me op dat zelfs de bedieningsknopjes op het portier niets teweeg brengen ivm de centrale.
er gebeurt ook niets als ik van binnenuit het vergrendelknopje om de deur te sluiten en openen activeer, noch de andere deuren, noch de koffer doen iets.
waar bevind die centrale zich ergens, en als die al kan getest worden, hoe moet dat dan????

groetjes,

bud.