Geplaatst: 02-02-2014 11:32
hello,
heb de slotcylinder en het meeneempalletje vervangen, dat was kapot.
maar ik kan de nieuwe sleutel niet inlezen.
misschien is de centrale kapot of zo?
het viel me op dat zelfs de bedieningsknopjes op het portier niets teweeg brengen ivm de centrale.
er gebeurt ook niets als ik van binnenuit het vergrendelknopje om de deur te sluiten en openen activeer, noch de andere deuren, noch de koffer doen iets.
waar bevind die centrale zich ergens, en als die al kan getest worden, hoe moet dat dan????
groetjes,
bud.