3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 03-10-2008
Bijdragen: 166
Geplaatst: 02-05-2013 10:42
Bij deze auto is de trillingsdemper van het Nokkenastandwiel losgekomen
Kan het kwaad om er mee door te rijden
heeft iemand hier ervaring mee??