Geplaatst: 23-09-2009 21:38
Ik heb een A-klasse binnen waarvan de centr. vergrendeling niet werkt. Bij gebruik van de afstandsbediening lichten de pinkers op maar anders gebeurt er niets.
Bij het uitlezen met mijn Omitec kreeg ik volgende foutcodes : B1000, B1100en B1101.
Na het wissen heb ik enkel nog B1000, deze zou wijzen in de richting van de regeleenheid.
Klopt het dat die in het dashboard geïntegreerd is? Kan er mij iemand verder op weg helpen aub?
mvg