Geplaatst: 03-02-2014 15:12
probleem dashboordverlichting valt uit.
als je de stadslichten aanzet doet alles het goed, draai je de schakelaar door naar de
dimlichten, dan na +- 2 sec tot 3 sec, gaan de dimlichten pas aan. en na 1 seconde nadat de dimlicht zijn gaan branden gaat de dashboordverlichting uit.
al een nw schakelaar gemonteerd maar klacht blijft.
wie heeft dit eerder gehad?
al div forums afgespeurd maar niks kunnen vinden