Geplaatst: 07-06-2010 17:26
Proefrit maken en turbodruk bekijken. Als deze te hoog wordt dan je vacuum aansturing controleren. Wellicht werkt je magneetklep niet of heb je niet genoeg vacuum op je tubo staan. Of de schoepen werken onbelast wel maar belast niet.