Lid sinds: 02-10-2008
Bijdragen: 8984
Geplaatst: 14-10-2009 8:41
Hoi Iwan,
Zal het egr probleem van de 1.9dci idd bij oplossingen plaatsen, had deze rubriek nog niet gezien, ben op dit moment ook even wat minder actief, dus had de rubriek ook nog niet gezien.
Groetjes Erwin