Geplaatst: 02-06-2010 17:12
Moge,
Mischien blijft de remlichtschakelaar of koppelingschakelaar af en toe hangen en dengt het motormanagement dat hij onbelast draait.
Ik weet dat bij sommige mercedes bij bv de roetmeting je ook niet boven een bepaald toerental uitkomt.
Het is maar een idee, maar wel de moeite waard om even te checken.
Gr,
Marco