Geplaatst: 07-05-2013 19:59
Originele vacuümpomp is een klein jaar geleden vervangen i.v.m. "tikken" door een Pierburg. Werkte 15000 km goed, alleen 2 boutjes waren helemaal uit de pomp gelopen, en andere zaten los. Vast gezet, en alles werkte weer goed, alleen nu 2 maand verder hele huis van de pomp gescheurd.
De kop is wel 25000 km vervangen door een ruilkop. Met de oude pomp geen enkel probleem behalve het tikken. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn, voor zo ver ik weet is er maar een type vacuümpomp en de zelfde stift is steeds gebruikt.