Geplaatst: 22-08-2012 17:06
heb al 3a4 x hetzelfde probleem met de 1600 hdi van peugeot dat na de oliewissel de klant vertrekt en na 300 meter slaat de motor op hol , heel hoog in toeren en hevige rook achter de auto , toch doe ik de voorgeschreven hoeveelheid 3.75 l olie in heb wel redelijke helling bij het uitrijden na 3 a 4 km verdwijnt de rook en is alles weer normaal toch vrees ik een dezerdagen met een defecte motor te zitten is er nog iemand met dit probleem zelfde motor bij ford mazda citoen mini