Geplaatst: 23-08-2012 16:07
Startmotor gaat volgens de klant goed rond. maar de motor slaat soms niet aan. Dit is in 2 weken tijd al 4 x gebeurd, maar steeds als ik dan bij de klant kom slaat hij wel gewoon aan en loopt ook gelijk goed.
Er zit geen aparte startblokkeering op, alleen dus origineel.
Uitgelezen en geen foutcodes.
Iemand hier ervaring mee?
groeten, Marco
Uitgelezen met
autocom
Foutcodes
geen