Geplaatst: 24-08-2012 11:55
hallo,
heb hier een corsa staan waarbij de 3e cilinder 0,0 bar compressie heeft
nu heb ik de kop eraf maar wat mij opvalt dat 7 kleppen bruin zijn, en 1 blank is,
en diezelfde klep is aan de boven zijde(tussen de klepsteel en klepzitting) wit verkoolt en de rest zwart.
lekke koppakking?
GR,
Uitgelezen met
autocom