gasolie in motorolie

26 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Mondeo
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0TDCI 103Kw
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

bert911

Lid sinds: 04-02-2014

Bijdragen: 10

Geplaatst: 05-02-2014 20:55

 gasolie blijft in motor komen.Is een euro 4.

Motor draait veel te rijk.Hoog verbruik en na X aantal km brandt het lampje olie verversen.

Roetfilter vervangen,injectoren en pomp laten testen,EGR klep vervangen,PCM vervangen en alle modules een update gegeven voor te kunnen koppelen met PCM omdat de wagen een keyles is.

themperatuur sensor voor katalysator vervangen.starten nu allebij aan 100graden.

Van andere wagen geprobeert met IAT sensor en drukverschilsensor en Map sensor maar geen verschil.

Bewuste draadbundel onder de luchtfilter aan voorkant versnellingsbak gecontroleerd en goed bevonden.

Heb geen foutcodes.

Uitgelezen met

Delphi Ds150E

Foutcodes

geen