Geplaatst: 12-01-2011 9:43
ik heb hier een toledo van 2003 waarbij zowel met de sleutel in het portierslot als met de schakelaar binnen geen 1 portier reageerd alleen het kofferslot reageerd wel.
de comfort moduul hoor ik wel tikken.
signaal komt dus wel binnen in de comfort moduul.
probleem lijkt in de comfortmoduul te zitten.
heeft iemand dit al meegemaakt?
groet marco
Uitgelezen met
snap on