mondeo 2007 motor trilt in auto en remblokken vervangen

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 tdci
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-06-2010 13:20

[157173]Hallo,

Heb een mondeo van juli 2007.

Sinds ik hem heb trilt de motor heel erg waardoor we binnen in de auto steeds de trillingen horen en voelen.

Ben al bij garage geweest om te kijken of de motor wel goed liep. Volgens de comp is dit wel zo. Garage weet het ook niet.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

Daarbij wil ik mijn remblokken vervangen. Moet je hierbij ook rekening houden met het draaiend terugzetten van de cilinders?

Zo ja welke rem waar heen? ( de garage wil dit niet zeggen. Moet ik maar bij hun brengen)

Moet ik trouwens de sensor van de EPS en ABS ook vervangen?

Graag hoor ik van iemand die me verder kan helpen.

Aldo