Geplaatst: 10-06-2010 23:55
[157094]Soms wil hij niet aanslaan dan kan je door blijven starten maar slaat niet aan.
Als je hem +- 10 keer rondgooit slaat hij aan en loopt hij perfect.
Er zitten ook dagen bij dat hij in één keer start.
Of de motor koud of warm is maakt niet uit.
Als je hem start gaat het lampje van het sleuteltje uit (dus startonderbreker is het niet lijkt mij)
Komt dit vaker voor?
Ik zelf denk mischien krukassensor o.i.d.?
Alvast bedankt.