Geplaatst: 12-01-2011 19:34
Hallo.
Ik heb foutcode P0010 waardoor het motorlampje brand.
Nu heb ik de stelmagneten vervangen omdat er olie uit kwam aan de stekker.
Ik heb ook olie aan de stekker van het motorregel apparaat.
Heeft iemand dat probleem al gehad en eventueel een oplossing.
Ps het is de motor met de zwarte deksel.
Uitgelezen met
star
Foutcodes
P0010