Geplaatst: 12-06-2010 20:04
[157205]beste collega's
heb vandaag een boxer binnen gekregen die op 3 cilinders draaide,bij nazicht bleek dat de stekker geoxideert was,na kuisen draaide hij weer ok maar ik zou toch de stekker willen veranderen.heeft iemand een idee of deze apart te verkrijgen zijn ?op servicebox is het de kabelboom kompleet(600 euro)het zijn bosch injecteurs.
alvast bedankt